Välkommen till denna blogg
med foton från min resor i Sverige och Främmande land,
samt bilder från min hobby akvarellmålning.

Skriv gärna en rad i min
Gästbok när du tittat färdigt

Finner du en målning som du kanske vill bli ägare av,
eller om du bara vill veta mer, vänligen sänd mej ett email.


Klicka på bilderna för att se större format


16 november 2007

I min utbildning på Autodidaktakademin har mina lärare varit:


Christina Löfdal, V: Frölunda.

Rutger Hartman. ABF, Göteborg.

Leif Holgersson, Gullholmen/Falköping.

Arne Isacsson, Gerlesborgs konstskola.

Barbro Bergendal, Mölndal.

Ia Säflund, Akvarellmuseet Skärhamn.

Afsaneh Monemi, Folkuniversitetet Göteborg.

Jurgen Asp, Kyrkerud folkhögskola.

PO. Netterblad, Tegen Mölndal.

Anna Törnquist, Tegen Mölndal.

2 kommentarer:

gunnelsvensson sa...

Välkommen till blogglandet! Du gör fina akvareller och tar bra foton! Jag gillar ditt uttryck; Autodidaktakademin!

Eleonor (Elle) sa...

Välkommen hit till "blogglandet".. Det jag såg var underbart att titta på men tyvärr fick jag bara fran tre alster.... kanske fel inställning på min dator ... jag vet inte ... men jag kommer tillbaka så får vi se ... Lycka till ! kram från mej i Stenungsund , Elle